Searching...
Sunday, June 30, 2013
8:30 PM 0

Perceraian Antara Selebriti Terhangat dan Terkenal....(10 GAMBARS)

30 JUNE 2014

Allan Wu & Wong Lilin
Tom Cruise, 50 and Katie Holmes, 34 

TomKat (sebagai pasangan itu mesra dikenali sebagai) adalah salah satu pasangan selebriti A-senarai itu pernah menjadi perhatian di mana-mana mereka pergi. Perpecahan amat publisiti mereka datang hari sebelum hari jadi ke-50 Tom. Penyelesaian A telah dicapai tidak lama selepas perceraian itu, dengan Katie mendapat jagaan utama anak perempuan berusia enam tahun, Suri, dan Tom telah diberikan hak lawatan yang luas.

Allan Wu & Wong Lilin
Brad Pitt, 50 and Jennifer Aniston, 44 

Apabila ia datang kepada selebriti senarai perceraian, pasangan ini sekali kegemilangan Hollywood tidak boleh terlepas. Afterall, Brad dan Jennifer seolah-olah mempunyai semua - dari kisah dongeng cinta (mereka bertemu pada tarikh buta pada tahun 1998 yang ditubuhkan oleh ejen-ejen mereka) dan perkahwinan mewah kepada syarikat pengeluaran bersama mereka. Malangnya, kesatuan bahagia pasangan ini menuju ke selatan memetik perbezaan selari. 


Walaupun Jennifer dipersalahkan pada seorang kanak-kanak perceraian, laporan media bertiup kencang mengenai keinginan Brad untuk menjadi seorang bapa yang dieja berakhirnya hubungan mereka.

Allan Wu & Wong Lilin
Leon Lai, 46 and Gaile Lok, 32 

Kuasa Pasangan bekas Leon Lai dan Gaile Lok telah dibelenggu oleh khabar angin perceraian walaupun sebelum kedua-dua secara rasmi mengumumkan perpecahan mereka pada Oktober. Kedua-dua dinamakan "perbezaan selari dalam falsafah mereka dalam kehidupan" melalui kenyataan bersama mereka selepas perpecahan. 


Hubungan dua ini telah dilaporkan telah tegang untuk beberapa waktu sebagai pasangan tidak meluangkan masa yang berkualiti bersama-sama cukup setelah mendapat beristri. Leon dikatakan telah melimpahkan hadiah pada bekas isterinya tetapi ia tidak mencukupi untuk menyelamatkan perkahwinan empat tahun mereka.

Allan Wu & Wong Lilin
Christina Aguilera, 32 and Jordan Bratman, 36 

Tidak tepat apabila muzik berhenti strumming untuk penyanyi dan suami penerbit muzik beliau lima tahun. 

Laporan muncul awal bulan kepada berita perpecahan mereka dan ia kini seolah-olah agak tertentu pasangan itu dunzo sebagai Christina memfailkan perceraian hari selepas pengumuman. Memetik 'perbezaan selari' sebagai sebab, penyanyi itu dilaporkan akan hak penjagaan bersama anak lelaki berusia lima tahun mereka, Max. 


Penyanyi 'Dirrty' yang album terbaru bionik hanya menerima sambutan suam nampaknya menyalahkan perpecahan perkahwinannya kerjaya goyah beliau.

Allan Wu & Wong Lilin
Ronald Cheng, 41 and Charlene Choi, 30 

Kami istilahkan ini 'drama mama' semua pemisahan. Air mata mengalir, kepala digantung rendah, dan memohon maaf proffered pada sidang akhbar dramatik pasangan itu mengumumkan perceraian mereka. 


Ronald dan Charlene (lebih dikenali sebagai Ah Sa) mendapat beristri diam-diam pada tahun 2006 selepas mereka bertemu di set Tersembunyi Heroes pada tahun 2004. Pasangan itu adalah berhati-hati untuk menjaga romantik bawah tanah mereka dan perkahwinan rahsia ketat di bawah balutan dan jauh dari mata media. Kerana mereka tidak pernah secara rasmi mengakui atau menafikan kesatuan mereka, keputusan bersama mereka mengumumkan perceraian mereka mencipta kehebohan dan mengambil media oleh kejutannya. 

Allan Wu & Wong Lilin


Allan Wu & Wong Lilin

Allan Wu, 41 and Wong Lilin, 40 

Pasangan selebriti Allan Wu dan Wong Lilin kelihatan gambar kebahagiaan apabila mereka berani berpindah ke Shanghai pada tahun 2011, bersama-sama dengan anak-anak mereka Sage, 8 dan Jonas, 7. Pengumuman mengejutkan itu dibuat lewat malam , dengan kedua-dua mengumumkan bahawa mereka telah "mencapai keputusan bersama "untuk berpecah. 

Allan Wu & Wong Lilin
Jeff Wang, 36 and Chen Hui Wen, 32 

Bekas pelakon MediaCorp Jeff Wang mengumumkan perpecahan dari isteri warga Singapura, Chen Hui Wen, selepas kedua dilaporkan menghantar dia kertas perceraian . 

Allan Wu & Wong Lilin
Vernetta Lopez, 39 and Mark Richmond, 41 

rakan-rakan-DJ Vernetta dan Mark berkahwin pada tahun 1997 tetapi dipanggil ia di luar hanya empat tahun kemudian. Vernetta, yang menerbitkan sebuah buku memberitahu semua tahun lepas, berbincang secara terus terang perkahwinannya dengan Mark. Beliau mendakwa bahawa Mark mahu memanggil kira hari-hari sebelum majlis perkahwinan tetapi dia membuat keputusan untuk pergi dengan itu dia takut malu. 

Allan Wu & Wong Lilin
Michelle Chia, 37 and Shaun Chen, 34 

The 'Pasangan Emas' di Caldecott Hill ternyata menggemparkan apabila mereka berpecah yang singkat dua tahun selepas mengikat berkahwin pada tahun 2009. Pada mulanya menafikan khabar angin bahawa perkahwinan mereka adalah di atas batu, kedua-dua secara rasmi mengumumkan perceraian mereka pada 27 April 2011.

Allan Wu & Wong Lilin
Rupert Murdoch, 82 and Wendi Deng Murdoch, 44 

Titan Media Rupert Murdoch memfailkan perceraian dari isteri ketiga Wendi Deng Murdoch selepas 14 tahun berkahwin pada pagi Khamis. Wendi telah terkenal dikenali sebagai "ibu harimau" selepas menghancurkan pai bercukur-buih bertujuan untuk dia kemudian-hubby semasa sesi Parlimen di London, 2011.

0 comments:

Post a Comment