Searching...
Tuesday, June 25, 2013
5:00 PM 0

(2 GAMBAR + 1 VIDEO ) Budak 9 tahun mempunyai fenomena Drummer yang Ajaib ...

25 JUNE 2014
Jonah Rocks, yang luar biasa pemain drum 9 tahun. Pemain 100% belajar sendiri fenomena luar biasa . Dia tidak pernah mempunyai pelajaran, dan memainkan lagu-lagu yang dia mendengar mereka, dan bagaimana dia difikirkan mereka harus bunyi. 

Dia tidak "bermain seperti rekod", beliau memainkan perjalanan. Dia tidak perlu belajar bagaimana untuk bermain lagu; dia hanya perlu mendengarnya. Yunus membelanjakan antara 1 - 2 jam seminggu bermain gendang.



Jonahmula bermain gendang ketika berusia 3 tahun. Pada mulanya kita fikir ia adalah comel, tetapi tidak lama lagi menyedari bahawa terdapat sesuatu yang berlaku di sini. Beliau bukan sahaja membuat bising, beliau telah membuat muzik. 

Dalam masa beberapa minggu, dia bermain meliputi lagu-lagu kegemarannya. Ia adalah begitu sejuk, kami mengambil keputusan untuk meletakkan beberapa vids beliau sehingga di YouTube. Orang mula menonton mereka dan berkongsi mereka. Dalam masa yang singkat, beliau telah meningkatkan kemahiran yang besar.

+

Apabila Jonah umur empat, Craig Northey, Doug Elliott, Pat Steward dan Murray Atkinson dari Odds band Kanada, telah datang melawat Jonah dan band bermain  dengan beliau di Basement. Ia merupakan masa yang rockin 'baik bahawa dia tidak akan lupa. Jonah dengan bangganya memanggil mereka kawan-kawannya.

Video ini menerima lebih daripada 1 juta kunjungan dalam satu hari, dan lebih 3 juta dalam 3 hari. Kami tidak dapat bersaing dengan semua e-mel yang kami mendapat. Video Jonah telah ditunjukkan pada program berita malam di seluruh dunia. Kami telah dihubungi oleh setiap talk show, program berita, dan lain-lain, menjemput Jonah di televisyen.








Jonah memilih semua lagu-lagu beliau, dan dia memutuskan apabila dia mahu "melakukan YouTube". Apabila dia tidak bermain muzik, Jonah suka pergi luncur ais, bermain bola sepak, menunggang basikal, dan bermain permainan video dengan kawan-kawannya.



SUMBER

0 comments:

Post a Comment