Searching...
Tuesday, July 9, 2013
6:00 AM 0

Ngeri !! Pisau terus masuk ke tengkorak Wanita Usia 57 Tahun ....

9 JULY 2014

Warga China wanita berumur 57 tahun Liu Yanxia Isnin pisau buah-buahan yang tidak dijangka dimasukkan dalam kepalanya sewaktu jatuh dari tangga tinggi 10 meter.

b5

Liu melihat wanita kanak-kanak takut Mudingkoudai, walaupun permukaan Liu darah, tetapi kewarasan masih sedar dan juga boleh bergerak sendiri. Melihat ibunya untuk menghantar ke hospital segera. 


Selepas sampai hospital, doktor mendapati bahawa pisau buah dimasukkan dalam Prognosis daripada intrakranial 11 sentimeter, lebih daripada dua jam selepas pembedahan, dan akhirnya berjaya dikeluarkan pisau, tetapi wanita itu tidak lagi dalam keadaan bahaya. 

Bagi pesakit terjejas oleh luka yang teruk masih boleh berjalan dan bercakap, doktor merujuk kepada pisau buah-buahan yang dimasukkan di kepala, saraf otak boleh rosak, tetapi sebelum mengambil pisau daripada pengaliran saraf yang rosak kekal, jadi pesakit masih boleh berjalan bercakap, tetapi selepas mengambil pisau mereka, saraf otak mungkin terjejas, malah tidak menolak lumpuh masa depan mungkin. 



SUMBER

0 comments:

Post a Comment