Searching...
Tuesday, July 9, 2013
8:00 PM 0

Berita HANGAT !!!! Video Angelina Jolie penagih heroin yang menakutkan dalam telefon.. (7 GAMBAR + 1 VIDEO)

9 JULY 2014

Matanya merah ,tangannya kurus dan tercalar. 

Angelina Jolie kulitnya dan kuku kotor sebagai filem pengedar dadah mengisytiharkan diri beliau dalam perbualan telefon dengan bapanya. 

Rakaman video menakjubkan telah timbul daripada pelakon pemenang anugerah Oscar mencari apa-apa tetapi kemanusiaan yang diiktiraf antarabangsa dan satu separuh daripada pasangan yang paling glamor di Hollywood. 

'Dark days': New video footage has emerged of Angelina Jolie from the late 1990s which is alleged to have been filmed after she bought drugs from a dealer
Rakaman video baru telah muncul daripada Angelina Jolie dari akhir 1990-an yang difilemkan selepas dia membeli dadah daripada seorang Pusher.



Troubled past: The now 39-year-old actress has previously stated she barely survived a 'dark time and dangerous' time in her life
Masa lampaunya: sekarang pelakon berusia 39 tahun telah dinyatakan sebelum ini dia hampir tidak terselamat 'masa gelap dan berbahaya' telah dihadapi dalam hidupnya. 

Painfully thin: The Maleficent star looks gaunt and lean in the footage
Rupanya amat kurus... Watak The Maleficent yang kurang sihat dan pucat...
Pacing the floor: Angelina frantically walks back and forth while chatting on the phoneRehashing: The conversation seemed to go over an open-ended conversation between her and a close one

Pengedar dadah  Franklin Meyer disabitkan dia buat rakaman 16 minit dengan keizinan Jolie pada 1999 selepas dia memanggilnya pusingan ke rumah Manhattan beliau untuk membekalkan semula heroin dan kokain. 

Sejak Jolie telah menyifatkannya sebagai 'gelap' dan 'berbahaya' tempoh hidupnya yang dia bernasib baik untuk terus hidup. 

Dalam video itu, pertama kali dikeluarkan oleh The National Enquirer, bintang 'The Maleficent' yg merosakkan yang paces berulang-alik di apartmen kotor kerana dia bercakap dgn penuh ketakutan depan telefon. 

Televisyen adalah di latar belakang sebagai Angelina kelihatan dalam keadaan kesusahan sebagai beg sampah dan sampah lantai dan meja kopi tin soda. 

Meyer Berkata: Angie adalah seorang pelanggan saya selama beberapa tahun. Saya menjual heroin dan kokain padanya. Satu hari dia memanggil saya dan suruh singgah tempat beliau. Itu adalah cara  memberitahu saya, dia ingin saya membawa dadah kepadanya.'

'Pada masa itu, saya baru sahaja membeli sebuah kamera video dan mengambil keputusan untuk membawa bersama-sama. Apabila saya tiba, saya hanya memberikan dia dadah  dan kemudian dia memberikan saya wang itu. '



SAKSIKAN video ini ....


Wild eyed: The footage shows a markedly different image of the star than what we see today
Bermata liar: Bintang itu kelihatan jauh daripada baik meletakkan bersama-sama diri beliau hari ini 



Hollywood power player: Today Angelina is not only an Oscar winning actress and humanitarian but also a doting mother
Hollywood Watak 'The Maleficent ' Terkenal: Hari ini Angelina bukan sahaja memenangi anugerah pelakon Oscar dan juga seorang ibu yang baik..


Harap dia dapat ubah dan fikir demi keluarganya...



SUMBER



0 comments:

Post a Comment