Searching...
Wednesday, July 3, 2013
10:27 PM 0

Ibu Kejohanan Olahraga mengandung 34 minggu menjalankan 800 meter larian (3 GAMBAR + 2 VIDEO )

3 JULY 2014

Seorang ibu mengandung juga seorang Atlet Wanita Alysia Montano pada 34 minggu kehamilan sebenarnya mengambil bahagian 800 meter Kejohanan Olahraga. Beliau menamatkan perlumbaan dalam 2 minit 32.13 saat.



Dia mengandung masih mengekalkan tabiat berjalan setiap hari, doktor juga percaya bahawa berjalan adalah baik untuk kedua-dua ibu dan janin, dan oleh itu menggalakkan lebih baik. Tetapi mengingatkan ibu hamil, terlibat ijazah gerakan bergantung kepada kekuatan individu semasa mengandung dan terdapat perbezaan, apabila terlibat dalam latihan berat atau mengikut kemampuan mereka, tetapi tidak untuk demi beban kesihatan yang disebabkan oleh badan.



"Dalam menjalankan keseluruhan, saya bagus sangat gembira." Menurut British "Mail harian" melaporkan bahawa berusia 24 tahun Meng Da Connaught telah memenangi lima Kejohanan Kebangsaan AS lapan ratus meter bangsa, walaupun semasa mengandung dari dia rekod terbaik 1 57,34 saat 35 saat minit lebih perlahan, tetapi dia masih menikmati setiap saat dengan anak-anak berjalan. 



Saksikan video ini....





Saksikan video ini....














SUMBER

0 comments:

Post a Comment