Searching...
Tuesday, July 2, 2013
7:00 PM 0

Mangsa telah dibakar mati dengan Petrol di jalan... (1 Gambar + 1 Video)

2 JULY 2014

Kunming, Yunnan, China Changhong Road, perhentian bas, pada malam Sabtu 9:30pm terdapat seorang wanita merah pas di hadapan premis, kedai teh, seorang wanita yang telah dicurahkan petrol dan badan terbakar sampai meninggal dunia selepas bergelut selama dua minit. Selepas serangan suspek tiba-tiba berbuih di mulut, dan kemudian pisau diangkut memegang tampuk pisau menikam dirinya, sehingga tiada usaha yang lebih, pihak polis bergegas ke tempat kejadian dan hantar dia segera ke hospital.

1.jpg

Saksi Berdekatan berkata, mangsa berusia 30 tahun, kerana badan itu rupa hampir terbakar telah sukar untuk mengenal pasti. Keganasan berlaku pada 8:00 malam itu telah muncul di kawasan itu apabila dia tangan memegang baldi plastik putih berjalan di sekitar, suspek itu menunggu mangsa serangan muncul. Kemudian beliau mengikuti di belakang mangsa 3-4 meter jarak, kedua-dua pihak juga telah terpaksa menarik.

Mangsa kemudian mencangkung di atas tanah, ditarik ke atas wanita kesat beliau akan, maka disimbah petrol. Tidak lama kemudian, mangsa yang badan terbakar. Wanita  tidak dapat meninggalkan tempat kejadian, tetapi bersembunyi di sebelah tepi jalan, satu sips beberapa racun perosak cecair disyaki selepas mereka buih di mulut, selepas juga memegang pisau buah-buahan ke arah perut, dada ditikam beberapa kali.

Saksi, yang mendengar wanita itu apabila ia datang kepada keganasan terhadap anak perempuannya dan suaminya, serta orang-orang dengar dia berkata anak perempuannya berada di kolej, mereka mahu hidup dengan kekusutan emosi antara mungkin dan mangsa. Ada juga yang mengatakan bahawa suami kesat wanita seolah-olah di sekitar hentian bas untuk pergi kerja.



CUMA PERHATIANKAN VIDEO BAGAIMANA MANGSA TU KENA BAKAR DENGAN PETROL ...

(Maaf ya video ni cuba ada mandarin saja...anda cuma dapat tengok saja..harap maaf)


SUMBER

0 comments:

Post a Comment