Searching...
Tuesday, July 2, 2013
8:30 PM 0

(2 GAMBAR + 1 VIDEO) Hasrat Khawin sudah dicapai sebelum kematian Rowden (Kanser Hati)

2 JULY 2014

KISAH BENAR BERASAL DI FILIPINA 

Kisah mengenai seorang lelaki mempunyai penyakit kanser hati peringkat IV berhasrat untuk menyempurnakan perkhawinan mereka (Rowden dan Leizl) pada hari lahirnya yang ke-30. 

Kisah cinta ini telah Ditonton oleh lebih kurang 9,000,000 lebih penonton ....



Pada awal tahun ini, Rowden dan Leizl mengambil keputusan untuk berkahwin pada 8 Julai 2014, hari lahir ke-30 Rowden ini. Bersama-sama dengan anak perempuan comel yang berusia 2 tahun, mereka sudah mempunyai keluarga yang sempurna. 

Kemudian mendapati didiagnosis dengan peringkat IV kanser hati pada penghujung bulan Mei. Permintaan terakhir beliau adalah untuk berkahwin dengan satu cinta sejati beliau. Selepas 12hours persediaan, impiannya telah dipenuhi. Tidak dapat mengambil dia di luar hospital, kami membawa gereja itu kepadanya. Ia adalah seperti dongeng menyayat hati. 



Rowden Pergi, pada usia 29-tahun-lama, meninggal dunia pada 11 Jun, 2014. Kurang daripada 10hours selepas beliau berkata nazarnya itu. 

Beliau terselamat dengan isterinya Leizel Mei, anak perempuan Zakiah Rowzel, ibu Lorelei, dan saudara-saudara Hasset & Hisham.





Tonton kisah benar... cinta sejati seorang lelaki terhadap gadis impiannya....











BOLEH DAPAT DI YOU TUBE: Hasrat Khawin sudah dicapai




SUMBER





0 comments:

Post a Comment