Searching...
Monday, August 25, 2014
8:44 PM 0

BENARKAH atau gosipppp ?? Jantung VAMPIRE Jual DI E-BAY !!!!

Ebay merupakan medan terbaik buat para peniaga seluruh dunia mengiklankan produk mereka. Namun ebay juga pernah memperlihatkan beberapa penjualan pelik dan tidak masuk akal oleh manusia-manusia di sebelah barat termasuk gambar dibawah, jantung Vampire.


Jantung Vampire Asli Yang Di Jual Di Ebay?

Kali ini, menerusi seorang penjual yang agak pelik juga mengaku menjual jantung vampire. Tulisnya,

"Kami membawkan kepada anda jantung mumi dari vampire bernama Auguste Delagrange. Sebelum kematian nya pada tahun 1912 Delagrange bertanggung jawab atas kematian lebih dari empat puluh orang dalam salah satu serangan terburuk vampire di Amerika Serikat. 

Dia akhirnya berjaya dikenalpasti dan diburu oleh seorang imam Katolik Roma dan Voodoo Hougan. 

Pasangan ini mulai sistematis menghancurkan sarang dan kaki tangan, memaksa Delagrange untuk berlindung di sebuah rumah pertanian ditinggalkan di pinggiran sebuah kota kecil di Louisiana. Di sanalah sebuah pasak didorong melalui hatinya dan tubuhnya hancur, kematian jiwanya untuk itu akhir tak terelakkan. Semua yang tersisa adalah jantung yang anda lihat

Dessicated mengambil jantung vampire itu dan menghancurkan tubuhnya, jantungnya disimpan dalam kotak kayu dari pohon oak yang berukuran sekitar tinggi 5 ", lebar 8", dan panjang 11 ".


Di atas kotak itu tertulis perkataan, jantung vampire Auguste Delagrange, dimasukkan pada tahun 1912."



0 comments:

Post a Comment